Busy Bee Sliema, Virág

 


A máltai szakmai gyakorlatomat a Busy Bee Sliema kávézóban töltöttem.

Számomra az egész egy új dolog volt, mert nem hogy felszolgálnom kellett, amit még sose csináltam ezelőtt, de mind ezt angolul kellett kivitelezni, amivel természetesen nem volt probléma, de még is hozzá kellett szokjak és ez számomra egy új, izgalmas élmény volt.
Természetesen sokat aggódtam hogyan fogok teljesíteni, milyenek lesznek a munkatársak és a vezetőség, de ezek az aggodalmak mind feleslegesek voltak. Amint bementem az első napomon, egy rendkívül barátságos csapattal találkoztam.
Az első napomon körbe vezettek, elmondták mit hol találok és az asztalok számozását is bemutatták, ami fontos volt a rendelés felvétele és kiszolgálása szempontjából. Itt még arra kértek, ne vegyek fel rendelést, inkább szóljak egy másik munkatársnak. Az első hetem úgy telt, hogy megszoktam a helyet, mit hol találok és a felszolgálandó ételt vagy italt pontosan hova kell vinnem.
Ezalatt az idő alatt nagyon jóban lettem a munkatársakkal is. Segítettek a könnyebb felszolgálás és közös munka érdekében. Többször összedolgoztunk, ha esetleg olyan forró volt a tányér, hogy kettőnél többet nem bírt egyikőnk vinni, akkor mindig segítettünk nekik megoldani, vagy ha esetleg nagyobb rendelés volt akkor együtt vittük ki az italokat, azért, hogy gyorsan jussanak a vendégek elé a kész rendelések.
Az utolsó hetekben kezdtem azt érezni, hogy nagyon belejöttem. Ekkor már felvehettem rendeléseket is, tudtam a menüt és hogy mik vannak az ételekben és italokban. Általában 10-től 18 óráig dolgoztunk, de miután megjegyeztem mindent ez az idő nagyon hamar eltelt. Nagyon megszerettem egy hónap alatt a munkatársaimat, és többször is volt, hogy munkán kívül találkoztunk velük.

Rengeteg új embert megismertem, akikkel a mai napig tartom a kapcsoltatot, viszont van egy nagyon kedves emlékem a vezetőségről, mikor Vanessa és Jeffrey ( a két manager) azt mondták, hogy nem hiszik el, hogy ilyen hamar el telt ez az egy hónap, és nagyon szívesen várnának minket vissza, hiszen tökéletesen dolgozunk. Emellett, Vanessa szintén említette, hogy ha végeztem a tanulmányaimmal, és esetleg megyek Máltára, írjak neki egy email, és szívesen fogad ismét
Nagyon szerettem ott dolgozni. Hiányozni fognak a munkatársak és rengeteg új élménnyel térek vissza.

Írta: Virág



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Balzunetta Csapata

Busy Bee Sliema, Bogi