St. Julian’s Bay Hotel, St. Julians

A máltai szakmai gyakorlatomat a St Julian’s Bay hotelben töltöttem, ahol főként recepciósként dolgoztam. Ez számomra különösen hasznos volt, hiszen a következő tanévben készülök ebből vizsgát tenni az iskolában, szóval ez az egy hónap remek felkészülésként és gyakorlásként szolgált ehhez. Amikor a főnökömnek megemlítettem, hogy ha van rá mód én szeretnék mindig az esti, vagyis a 16:30-21:30ig tartó műszakban dolgozni, kissé aggódtam, hiszen én mégiscsak diákként mentem oda, a beosztások átírásához pedig semmi közöm, azonban Maria szemrebbenés nélkül, sőt inkább még mosolyogva fogadta a kérésemet és csak annyit felelt: Persze, hogy lehetséges!

 

A második hétre már kellőképp belejöttem a hotel rezervációs rendszerének a kezelésébe, még ha először kifejezetten nehéznek tűnt is. Főbb feladataim közé tartozott a vendégek bejelentkeztetése, bejelentőlapok kitöltése, foglalások rögzítése, kulcskezelés, kártyaterminál működtetése, valamint italok eladása a recepciós pult melletti hűtőből. Úgy érzem, hogy az elmúlt egy hónap során leginkább az önbizalmam, a türelmem és a problémamegoldókészségem fejlődött a legtöbbet, aminek igazán örülök.

A munkatársaimban egytől egyig igazán kedves, vicces, segítőkész és jó embereket ismertem meg. Sokat segített, hogy mindig nyíltan kommunikáltunk és amikor valami probléma adódott, akkor ha más nem, a WhatsApp mindig ott volt, az olasz vendégeknél pedig a Google fordító is sokszor előkerült.

Ha teljesen őszinte akarok lenni, nagyon örülök, hogy bevállaltam ezt az egy hónap távollétet a családomtól, mivel rengeteg új élménnyel gazdagodtam, sok új embert ismertem meg és még barátokra is szert tettem. Talán kicsit klisésen fog hangzani ez a zárómondat, viszont én valóban úgy gondolom, hogy: Ez egy örök és felejthetetlen élmény marad.



Írta: Brigi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Balzunetta Csapata

Busy Bee Sliema, Virág

Busy Bee Sliema, Bogi