Busy Bee Sliema, Bogi

 


Én kezdtem legkésőbb a munkát, mert én két szabadnappal kezdtem. Eléggé stresszeltem, mert mindenki már dolgozott a többiek közül, és mesélték kivel mi történt, én pedig próbáltam nem túlgondolni. Az első munkanap borzasztó nehéz volt. Nagyon elfáradtam, mert nem voltam hozzászokva ahhoz, hogy egész nap talpon legyek. Az elején még csak asztalokat szedtem le, és takarítottam, majd ahogy belejöttem, fogadtam a vendégeket, és italokat is rendelhettem. Ezt egy tablettel csináltuk. A Munkahelyemen rengeteg tradicionális Máltai ételt, italt, péksütit és desszertet lehetett kapni. Amiknek a nevét elég nehéz volt megtanulni. Általában délelőtt tíztől délután hatig dolgoztam felváltva Virággal, de volt olyan is, hogy háromtól zárásig, azaz negyed tizenkettőig. Ebédidőben, és este rengetegen voltak. Sokszor előfordult, hogy az ajtóban állt a sor, mert teltház volt. Szerencsére idővel hozzászoktam a pörgéshez, és hasznos tagja lehettem a csapatnak. Hihetetlen élmény volt. Ezt legfőképpen a munkatársaknak köszönhetem, mert ők dobták fel a napjaimat. Sosem voltam még tagja ilyen jó, segítőkész és befogadó csapatnak ezelőtt, ezért ez egy örök élmény marad számomra. Mikor elbúcsúztunk, mindenki jó szorosan átölelt, és sok szerencsét kívánt nekem. Szomorúak voltunk, hogy el kell búcsúzzunk, hiszen nagyon összenőttünk. A gyakorlatom során rengeteget fejlődött az önbizalmam, és rengeteg dolgot tapasztalhattam. Voltak jobb és nehezebb napok is, de hálás vagyok értük.


Írta: Bogi


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Balzunetta Csapata

Busy Bee Sliema, Virág